مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-09سياسي

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معارفه شد


به دنبال انتصاب مدیرکل پیشین اوقاف استان سمنان به عنوان مدیرکل این اداره کل در گیلان، امروز مدیرکل پیشین اوقاف استان گیلان نیز به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معارفه شد.

- در آیینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده ، معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که 18 آبان ماه در جوار امامزاده یحیی(ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده به عنوان مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معارفه شد در این آیین همچنین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین تدینی مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان سمنان تجلیل شد.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی که از مردادماه 1398 بر کرسی مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تکیه داده بود، اخیرا به عنوان مدیرکل جدید اوقاف گیلان منصوب شده بود.

حجت الام علیزاده که پیش از این، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بوده، اینک و از امروز رسما جایگزین حجت الاسلام اسماعیل تدینی در اوقاف استان سمنان شد تا این دو مدیر کل، صندلی، مدیریت خود در دو استان گیلان و سمنان با هم جابه جا کرده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین پیش از این آیین در دیدار با هاشمی استاندار سمنان از همراهی های استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی استان با این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معارفه شد

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان سمنان معارفه شد