مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-28حوادث

کارمندی که به جای مطالباتش دزدی کرده بود، بازداشت شد


سرهنگ علی قاسم پور درتشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید مدرس تهران بودند که گزارشی شامل سرقت چک های بانکی از یک شرکت خصوصی به آنان مخابره شد که در همین راستا بلافاصله وارد عمل شده و مراقبت .

- سرهنگ علی قاسم پور درتشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید مدرس تهران بودند که گزارشی شامل سرقت چک های بانکی از یک شرکت خصوصی به آنان مخابره شد که در همین راستا بلافاصله وارد عمل شده و مراقبت های پلیسی را آغاز کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت 86 برگه چک بانکی از یکی از شرکت های خصوصی کرده بود، خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور درتشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 103 گاندی در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه شهید مدرس تهران بودند که گزارشی شامل سرقت چک های بانکی از یک شرکت خصوصی به آنان مخابره شد که در همین راستا بلافاصله وارد عمل شده و مراقبت های پلیسی را آغاز کردند.

  وی ادامه داد: مراقبت های ویژه ماموران پلیس ادامه داشت تا اینکه آنان فردی را که دارای مشخصات اعلامی از سوی مرکز پیام پلیس بود، مشاهده کرده و رفتار او را تحت نظر قرار دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندی که به جای مطالباتش دزدی کرده بود، بازداشت شد

کارمندی که به جای مطالباتش دزدی کرده بود، بازداشت شد