مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-18بين الملل

افزایش گازهای گلخانه ای پایانی ندارد


سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرد که غلظت گازهای گلخانه ای در اتمسفر در سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده و هشدار داده است که روند پایانی در این مورد، - ایسنا/خراسان رضوی سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرد که غلظت گازهای گلخانه ای در اتمسفر در سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده و هشدار داده است که روند پایانی در این مورد، قابل رویت نیست.

به نقل از رویترز، این هشدار، هفته ها قبل از گردهمایی رهبران جهان در دبی برای کنفرانس سالانه آب و هوای سازمان ملل متحد (COP28) منتشر می شود که در آن دولت ها برای اقدامات بیشتر آب و هوایی، ازجمله حذف تدریجی سوخت های فسیلی قبل از سال 2050 تلاش خواهند کرد.

آژانس هواشناسی سازمان ملل اعلام کرد: در سال 2022، میانگین غلظت جهانی دی اکسید کربن برای اولین بار 50 درصد بیشتر از دوران پیش از صنعتی شدن بود.

پتری تالاس، دبیر کل سازمان جهانی تجارت گفت: با وجود دهه ها هشدار از سوی جامعه علمی، هزاران صفحه گزارش و ده ها کنفرانس آب و هوا، ما همچنان در مسیر اشتباهی حرکت می کنیم.

تالاس بیان کرد که غلظت های بالاتر گازهای گلخانه ای با رویدادهای شدید آب و هوایی ازجمله گرمای شدید و بارندگی، ذوب یخ، سطح بالاتر دریاها همچنین گرمای اقیانوس ها و اسیدی شدن همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گازهای گلخانه ای پایانی ندارد

افزایش گازهای گلخانه ای پایانی ندارد