مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-06ورزشي

VAR کی به قزوین می رسد؟


با پیگیری های استانداری قزوین و اداره کل ورزش و جوانان و پس از نصب دوربین های کاسه ای در ورزشگاه سردار آزادگان، - حسین باجیوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با پیگیری های استانداری قزوین و اداره کل ورزش و جوانان و پس از نصب دوربین های کاسه ای در ورزشگاه سردار آزادگان، شرایط بهره برداری از VAR در این مجموعه فراهم شده است.

وی افزود: وزارت ورزش واردات چند دستگاه کمک داور ویدئویی را در دستور کار قرار داده و یک دستگاه نیز به استان قزوین اختصاص داده خواهد شد که امیدواریم این موضوع هرچه سریعتر محقق شود تا زمینه حضور باشگاه و تیم های مختلف در ورزشگاه سردار آزادگان ایجاد شود.

رییس هیات فوتبال استان قزوین بهره برداری از VAR تا نیم فصل لیگ برتر امسال را بعید دانست و گفت: بلیط فروشی و کنترل و نظارت بر این موضوع بر عهده هیات فوتبال نیست و در اختیار باشگاه ها قرار دارد که طبق تعریف سازمان لیگ از سامانه بلیط فروشی انجام می شود.

باجیوند عنوان کرد: در روند کنترل بلیط فروشی چند نفر در گیت ها حضور دارند و نظارت بر امور را یگان ویژه عهده دار است، البته توافقی نیز وجود دارد که امیدواریم با همراهی اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه، هیات فوتبال نیز می تواند در رفع نواقص کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

VAR کی به قزوین می رسد؟

VAR کی به قزوین می رسد؟