مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-03سياسي

وعده رییس جمهورپس از یک ساعت محقق شد


وعده رییس جمهور به زوج معلم مخترع سنندجی پس از یک ساعت محقق شد تا ثابت شود که این دولت همانگونه که از نامش پیداست دولتی مردمی بوده و تمام تلاشش رفع مشکلات مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رییس جمهور در نخستین روز سفر خود به استان کردستان در بازدید از نمایشگاه شرکت های نوپا در سنندج دستور حمایت از زوج معلم سنندجی را داد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در جریان بازدید از نمایشگاه شرکت های نوپا در سنندج، در یکی از غرفه ها که مربوط به زوج معلم مخترع سنندجی بود پس از دیدن محصولاتشان قول دادند که از وزیر آموزش و پرورش بخواهند از آنان حمایت کند.

فاطمه نساجی دانش آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان است، وی و همسرش که او نیز دانشگاه فرهنگیانی است، با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست سازه هایی در رشته ریاضی دارند.

آقا و خانم معلم بعد از رفتن رییس جمهور، در حال جمع آوری غرفه هستند که ناگاه تلفن همراه خانم زنگ می خورد، باورش نمی شود، پشت خط رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش است آقای وزیر به نیکی از تلاش هایشان برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر می کند و از حمایت از کارها و تلاش هایشان می گوید.

حالا، آقا و خانم معلم، خوشحال هستند، خوشحال که بالاترین مقامات کشور حامی و پیگیر و قدرشناس طرح ها و تلاش هایشان برای ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس جمهورپس از یک ساعت محقق شد

وعده رییس جمهورپس از یک ساعت محقق شد