مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:002023-11-01سياسي

13 آبان نماد حق طلبی وایستادگی ایرانیان


13 آبان ماه سالروز ملی مبارزه با استکبار از روزهای باشکوه در تقویم رسمی ایران اسلامی است که نقطه عطف پیشتازی نهضت خروشان امام روح الله در مسیر تعالی و بالندگی به شمار می رود.

- خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس سیاسی؛ 13 آبانماه سالروز ملی مبارزه با استکبار از روزهای باشکوه در تقویم رسمی ایران اسلامی است که نقطه عطف پیشتازی نهضت خروشان امام روح الله در مسیر تعالی و بالندگی به شمار می رود.

تاریخ خونرنگ انقلاب اسلامی مشحون از عداوت و کینه توزی بی پایان هیات حاکمه جنایتکار آمریکا علیه ملت بیدار و دین باور ایران اسلامی است که با سربلندی واقتدار روز افزون و بدون وابستگی به قدرت های جائر، در مسیر پیشرفت و بالندگی در حرکت است.

بی گمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان غیرتمند و پیرو خط امام (ره) که بنیانگذار نهضت آن را انقلاب دوم نامید، آغاز حرکتی شتابان در راه ایستادگی و مقاومت برابر نماد شیطان مجسم و همپالکی هایش بود که با گذشت  44سال از آن واقعه خاطره انگیز همچنان افتخار آمیز و ستودنی است و تببین چرایی این حرکت برای نسل جوان و نوجوان کشور ضرورت دارد.

پرواضح است که قطع روابط دیپلماتیک دولت مستکبر آمریکا با جمهوری اسلامی ایران از سوی سران کاخ سفید و با هدف مقابله با نظام نوپای اسلامی صورت گرفت اما موهبتی عظیم و واجد ستایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد حق طلبی وایستادگی ایرانیان

13 آبان نماد حق طلبی وایستادگی ایرانیان