مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-21اقتصادي

قطار شهری و هوشمندسازی، در راه شهر جدید امیرکبیر


عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در راستای هوشمندسازی شهر امیرکبیر، توسعه فیبر نوری را خواهیم داشت و کار را در ابتدا از محله 2 و 6 آغاز می کنیم.

- ایسنا/مرکزی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در راستای هوشمندسازی شهر امیرکبیر، توسعه فیبر نوری را خواهیم داشت و کار را در ابتدا از محله 2 و 6 آغاز می کنیم.

تمام طراحی ها در این شهر همراه با پیوست هوشمندسازی انجام می شود.

کریمی روز گذشته، 29 آبانماه در جریان اردوی راویان پیشرفت و بازدید اصحاب رسانه از پروژه های ساخت مسکن در شهر جدید امیرکبیر و شهر مهاجران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق طرح تفصیلی، شهر جدید امیرکبیر دارای 1600 هکتار پهنه شهری برای جمعیتی معادل 100 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه این شهر طبق طرح مذکور به 18 محله تقسیم بندی شده است، گفت: در حال حاضر محله دو با وسعت 60 هکتار، برای ساخت 900 واحد ویلایی به مساحت 300 مترمربع به صورت کامل آماده سازی شده است و در حال حاضر سه پیمانکار ساخت واحدهای را آغاز کرده اند.

کریمی افزود: در راستای قانون جوانی جمعیت نیز 97 واحد به متقاضیان واگذار شده و دیگر متقاضیان مسکن پیرو قانون جوانی جمعیت نیز، به محله 4 هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری و هوشمندسازی، در راه شهر جدید امیرکبیر

قطار شهری و هوشمندسازی، در راه شهر جدید امیرکبیر