مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-06اجتماعي

شهرستان درمیان رکوردار بارندگی های خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس الگوی نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز عمده سامانه بارشی با شدت کمتر در نهبندان، درمیان، سربیشه و حاجی آباد و قسمت هایی از شهرستان خوسف و بیرجند قابل پیش بینی است.

- فاطمه زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته روز گذشته در استان شاهد رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ و برخورد صاعقه بوده ایم.

وی با اشاره به این که بیشترین بارش گزارش شده طی 24 ساعت گذشته در استان مربوط به ایستگاه گزیگ به میزان 19 میلی متر بوده است، تصریح کرد: همچنین میزان بارش گزارش شده در این مدت در مراکز شهرستان های استان در درمیان 8 میلی متر، نهبندان 6 میلی متر، بیرجند 5 میلی متر، خوسف 4 میلی متر، حاجی آباد یک میلی متر و قاین و سربیشه کمتر از یک میلی متر بود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی به پیش بینی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در استان اشاره داشت و افزود: براساس الگوی نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز عمده سامانه بارشی با شدت کمتر در نهبندان، درمیان، سربیشه و حاجی آباد و قسمت هایی از شهرستان خوسف و بیرجند قابل پیش بینی بوده و همچنین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش های پراکنده به صورت محسوسی در نوار شرقی استان قابل انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان درمیان رکوردار بارندگی های خراسان جنوبی

شهرستان درمیان رکوردار بارندگی های خراسان جنوبی