مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-08پزشكي

قند و پند برای دیابتی ها


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای برگزاری سمینار قند و پند ویژه شهروندان دارای بیماری دیابت و شهروندان در معرض خطر این بیماری به مناسبت هفته دیابت خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای برگزاری سمینار "قند و پند" ویژه شهروندان دارای بیماری دیابت و شهروندان در معرض خطر این بیماری به مناسبت هفته دیابت خبر داد.

کارن یحیایی 17آبان با اعلام این خبر اظهارکرد: هفته دیابت از 20 الی 26 آبان است و به منظور افزایش آگاهی و سواد سلامت مردم در این زمینه برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که برگزاری سمینار آموزشی قند و پند یکی از این برنامه ها می باشد که با همکاری مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار می گردد و برنامه های مشابهی نیز با همین هدف و موضوع در سایر نقاط تحت پوشش نیز پیش بینی شده است.

وی افزود: در این برنامه که 10 نفر از پزشکان متخصص و کارشناسان مرتبط با این بیماری حضور خواهند داشت در ارتباط با علائم و نشانه های بیماری دیابت، راه های پیشگیری، عوارض و درمان و همچنین نکات تغذیه ای مباحث آموزشی مطرح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قند و پند برای دیابتی ها

قند و پند برای دیابتی ها