مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20اقتصادي

دهیاران در خط مقدم پیشرفت و آبادانی روستاها هستند.


دهیاران در خط مقدم پیشرفت و آبادانی روستاها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، فتاح کرمی در جلسه شورای اداری دهیاران شهرستان بروجن با اشاره به اینکه دهیاران در خط مقدم پیشرفت و آبادانی روستاها هستند، گفت: منزلت همه ما در خدمتگزاری به مردم است.

فرماندار بروجن از اختصاص 100 میلیون تومان از محل مسئولیت های اجتماعی جهت ایجاد زیرساخت های اختصاص پایگاه نشانی استاندارد مکان محور برای تمام روستاییان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین 500 میلیون تومان از محل مسئولیت های اجتماعی برای تکمیل بوستان های روستایی و تکمیل و تجهیز ساختمان های دهیاری اختصاص یافته است.

در ادامه این جلسه دهیاران مشکلات موجود در روستاهای مربوطه را مطرح و از مسؤولان حاضر درخواست مساعدت در بخش های مختلف روستایی را خواستار شدند.

احداث بوستان های روستایی راهی برای توسعه فضای سبز در استان کامران فلاح پور معاونت فنی منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در ادامه جلسه با اشاره به طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال با توجه به منویات مقام معظم رهبری در کشور، گفت: سهم استان نیز 10 میلیون اصله درخت است.

وی با اشاره به پویش هر روستا یک بوستان، تاکید کرد: احداث بوستان های روستایی راهی برای توسعه فضای سبز در استان و مکانی برای استقرار گردشگران در روستاهاست و اداره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران در خط مقدم پیشرفت و آبادانی روستاها هستند.

دهیاران در خط مقدم پیشرفت و آبادانی روستاها هستند.