مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-19سياسي

اجرای 56 برنامه هفته بسیج در باشت؛ از خدمت به دامداران تا اعزام پزشک و چند یادواره


56 برنامه برای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت؛ سرگرد پاسدار سید عبدالوهاب عبدی پور امروز در نشست خبری گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اظهار داشت: به تعداد 56 برنامه توسط حوزه ها و پایگاههای مقاومت  بسیج در سطح شهرستان باشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی خواه جهان انجام شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.

سرگرد عبدی پور تاکید کرد: امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده و در این راه جانبازان و شهدای زیادی تقدیم کرده ایم.

جانشین سپاه باشت یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به خلق حاضر است و این حضور بسیج در صحنه هاست که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را برملا و خنثی می نماید.

 سرگرد عبدی پور از برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت و افزود: در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج، شهرستان باشت با اجرای 56 خط برنامه به استقبال این هفته خواهد رفت سرگرد عبدی پور با بیان این که شعار محوری هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران است افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج  ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 56 برنامه هفته بسیج در باشت؛ از خدمت به دامداران تا اعزام پزشک و چند یادواره

اجرای 56 برنامه هفته بسیج در باشت؛ از خدمت به دامداران تا اعزام پزشک و چند یادواره