مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-15سياسي

در حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی تمام دستگاه ها باید سهیم باشند


​​​​​​​معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی تمامی دستگاه ها باید سهیم باشند.

- ​​​​​​​معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی تمامی دستگاه ها باید سهیم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل و رییس حوزه ریاست دادگستری استان تهران در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: در این نشست، علاوه بر بررسی مصوبات جلسات قبل، سه موضوع از جمله پلاک 129 اصلی بخش مرکزی صباشهر شهریار، اراضی موقوفه شرف النساء روستای کرشت و اراضی موصوف به اوراقچیان شهرری در دستور کار قرار گرفت.

رییس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران با اشاره به اجرای دادنامه زمینی واقع در کیانشهر افزود: عزم دستگاه قضایی برخورد با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز است و در این راستا طی سال های گذشته چندین هکتار از اراضی ملی به بیت المال بازگشته است.

وی گفت: با توجه به اینکه مناطق خوش آب و هوا از دیر باز مورد طمع زمین خواران بوده و است و همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با زمین خواری و دستورالعمل ریاست قوه قضاییه در جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز و همچنین بخشنامه رییس کل دادگستری استان تهران، دستگاه قضایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی تمام دستگاه ها باید سهیم باشند

در حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی تمام دستگاه ها باید سهیم باشند