مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-11اقتصادي

طرح آبرسانی به چهار روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از افتتاح طرح آبرسانی به چهار روستای این استان با مشارکت خیران خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم با همت خیران، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از افتتاح طرح آبرسانی به چهار روستای این استان با مشارکت خیران خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم با همت خیران، 169 روستا از آب آشامیدنی برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی امروز شنبه در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: این اقدام با مشارکت موسسه خیریه شهیدان تقی زاده، گروه جهادی شهید فیاض بخش انجام شده و در راستای آبرسانی به این مجتمع، 2 باب مخزن ذخیره آب و 32 کیلومتر شبکه توزیع آب ساخته شده است.

وی افزود: جمعیت چهار روستای بهره مند از آب آشامیدنی 29 هزار و 200 نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت بیش از 36 تفاهم نامه یا قرارداد همکاری با گروه های مختلف خیری و جهادی منعقد شده است.

وی بیان کرد: افتتاح طرح آبرسانی به چهار روستای حیدرآباد، ناگمان بازار، سماچ گرگ، و عارف آباد در شهرستان دشتیاری با حضور نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل هلدینگ پیشرو پارسیان (خیر پروژه)، فرماندار، مدیران امور آب و فاضلاب شهرستان های چابهار و دشتیاری و سایر مسوولان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به چهار روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی به چهار روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید