مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18اجتماعي

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی


مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه گفت: اولین سامانه درون و برون سازمانی ویژه آموزش مجازی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

- عابدین محمودی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه امروز گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح علمی و توانمندسازی پرسنل در حوزه های تخصصی و ایجاد انگیزه و بازدهی عملکردی مناسب که از اهداف شهرداری و این سازمان بوده و در  آن برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده، دوره های آموزشی و توانمندسازی همواره به شکل پیوسته و مستمر برگزار می شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که حضور در کلاس ها نیازمند ترک محل خدمت بود و در زمان و مکان محدود بوده و ارائه خدمات به شهروندان نیز از اولویت های شهرداری است، لذا سازمان فاوا در اقدامی موثر امکان برگزاری کلاس های مجازی را بر بستر شبکه داخلی و همچنین از طریق ادوب کانکت بر بستر اینترنت جهت برگزاری دوره ها در ساعت غیراداری را فراهم کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: طی درخواست اداره آموزش سامانه آموزشی جام جهت وارد کردن اطلاعات آموزشی و مدیریت و برنامه ریزی اصولی و ارزشیابی عملکرد پرسنل این سامانه نصب و پیاده سازی شده و تمامی پرسنل با مراجعه به کارتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی

شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی