مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:002023-10-25اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی مجتع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 90 درصدی مجتمع آبرسانی سرداران و بهره مندی 22 روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران در شهرستان ساوه22 روستا با  11 هزار و 947 نفر  از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

 وی در ادامه افزود:  در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه 15 کیلومتر خط انتقال آب اجرا گردیده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 800 متر مکعب ،حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آبدهی 20 لیتر در ثانیه  از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

عباسی افزود: اجرای دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی مجتع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه

پیشرفت 90 درصدی مجتع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه