مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-06دانش

پیام نور نقش مهمی در تحول علمی هرمزگان دارد


رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: دانشگاه پیام نور نقش مهمی در تحول علمی و فرهنگی استان هرمزگان دارد و با قوت به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان صبح امروز در جمع اعضای هیأت علمی و کارکنان این مرکز فرهنگی اظهار کرد: اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور چه از نظر نظم کاری و چه از نظر فعالیت علمی سرآمد هستند.

رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان در ادامه افزود: استان هرمزگان به دلیل محدودیت نیازمند توجه مضاعف است و اعضاء هیأت علمی دانشگاه پیام نور با تمام تلاش برای توسعه آموزش در نقاط دور و نزدیک استان هرمزگان فعالیت می کنند.

فرهادی گفت: با برنامه ریزی دقیق کاری و علمی می توان دانشگاه پیام نور را به نقطه تحول علمی و فرهنگی استان هرمزگان تبدیل کرد، تحقق چنین تحولی نیازمند حمایت همه جانبه از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان به عنوان محور توسعه در استان است.

در ادامه حجت الاسلام کرتی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: اعضای هیأت علمی این دانشگاه در امور فرهنگی و علمی پیشگام هستند و همواره در مسیر بصیرت افزایی گام برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نور نقش مهمی در تحول علمی هرمزگان دارد

پیام نور نقش مهمی در تحول علمی هرمزگان دارد