مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-21فرهنگي

پررونق ترین دوره سریال سازی تلویزیون کدام دوره است؟


یکی از موفق ترین، شکوفاترین و پررونق ترین دوره های تولید آثار نمایشی تلویزیون دقیقا بعد از وقایع و حوادث سیاسی دهه 70 و انتخابات دوم خرداد 76 با تغییرات مدیریتی در حوزه سیما اتفاق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی جام جم شب گذشته با حضور شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما و مدیریت اسبق گروه فیلم و سریال شبکه تهران و محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان، دبیر انجمن صنفی وی اودی ها و رییس هیئت مدیره خانه سینما با موضوع چالش های تولید آثار نمایشی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

این سومین قسمت از مجموعه موضوعات بررسی وضعیت سریال سازی در صداوسیماست که در برنامه تلویزیونی جام جم به آن پرداخته می شود.

محمود گبرلو منقد سینما و تلویزیون هفته گذشته در این برنامه با انتقاد از وضعیت کنونی سریال سازی در تلویزیون گفت: متاسفانه در شرایط امروز سریال خوبی در تلویزیون نداریم و مردم تولیدات را دوست ندارند.

عده ای جوان نابلد اما متعهد، غیر متخصص اما انقلابی وارد عرصه شدند که شاید تا به حال اصلا وارد استودیو نشده اند، چه اینکه بخواهند یک سریالی را مدیریت کنند.

در عالم تولید فیلم سریال سازی خیلی سخت است و مدیریتی هوشمند می خواهد تا درست این تیم را هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پررونق ترین دوره سریال سازی تلویزیون کدام دوره است؟

پررونق ترین دوره سریال سازی تلویزیون کدام دوره است؟