مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:072023-11-03سياسي

ماجرای پذیرفتن کاندیداتوری مجلس خبرگان از سوی آیت الله ملک حسینی


رییس دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از ماجرای پذیرفتن کاندیداتوری مجلس خبرگان از سوی آیت الله ملک حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج اسفند ماه امسال همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در همه استان های کشور برگزار می شود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی به مدت 8 سال به عنوان نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری ایفای وظیفه کرد.

اما اکنون بسیاری از مردم و روحانیت منتظرند که چه کسی در این استان به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری ایفای نقش خواهد کرد.

در همین خصوص حجت الاسلام والمسلمین معین الدین دهقان رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان این که آیت الله ملک حسینی قائل به این بودند که آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان خودشان به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند یادآور شد: هر دوی این بزرگواران از سرمایه های استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می روند و همه و به خصوص جامعه روحانیت استان و قاطبه مردم انتظار دارند که هر دو عزیز در کهگیلویه و بویراحمد منشا اثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پذیرفتن کاندیداتوری مجلس خبرگان از سوی آیت الله ملک حسینی

ماجرای پذیرفتن کاندیداتوری مجلس خبرگان از سوی آیت الله ملک حسینی