مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-07سياسي

دستور قضایی بررسی دلایل مرگ خرس های قهوه ای در مجن صادر شد


رییس کل دادگستری استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه، دادستان عمومی و انقلاب شاهرود را مأمور به بررسی علل تلف شدن 2 قلاده خرس قهوه ای در منطقه مجن شاهرود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به تصاویر و ویدئوهای منتشره در فضای مجازی درباره زنده گیری و انتقال 2 قلاده خرس در منطقه مجن شهرستان شاهرود اظهار کرد: طی چند روز گذشته، تصاویر و اخباری از نحوه زنده گیری و انتقال 2 قلاده خرس منتشر شد که دستگاه قضایی استان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود موظف است با دعوت از مأموران حفاظت محیط زیست مربوطه، ضمن بررسی مدارک و مستندات اعم از وضع جسمی خرس ها، صحت عمل و میزان امکانات ضروری جهت بیهوشی و تجهیزات لازم و مکان مناسب برای انتقال گونه های حیات وحش آسیب دیده را بررسی و چنانچه سهل انگاری پیش آمده باشد، برخورد قانونی کند.

رییس کل دادگستری استان سمنان به دادستان شاهرود تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام فصول سرد سال و کمبود منابع مواد غذایی برای گونه های وحشی و احتمال تعرض به زمین و باغات اهالی منطقه، با مشارکت نهادهای مربوطه تدبیری اتخاذ شود تا علاوه بر اینکه صدمه انسانی به وجود نیاید، حفاظت و صیانت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی بررسی دلایل مرگ خرس های قهوه ای در مجن صادر شد

دستور قضایی بررسی دلایل مرگ خرس های قهوه ای در مجن صادر شد