مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-31اجتماعي

توضیحات مدیرکل ثبت احوال ایلام درباره یک خبر


مدیر کل ثبت احوال استان ایلام گفت: چند روز قبل نشستی با مدیرکل منابع طبیعی استان برگزار و در راستای ترویج امور فرهنگی و کمک به محیط زیست مقرر شد در صورتی که خانواده ای صاحب فرزند شود به ایشان امتیازی از سوی منابع طبیعی برای کاشت نهال به صورت رایگان در فضایی مشخص داده خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیر کل ثبت احوال استان ایلام گفت: چند روز قبل نشستی با مدیرکل منابع طبیعی استان برگزار و در راستای ترویج امور فرهنگی و کمک به محیط زیست مقرر شد در صورتی که خانواده ای صاحب فرزند شود به ایشان امتیازی از سوی منابع طبیعی برای کاشت نهال به صورت رایگان در فضایی مشخص داده خواهد شد.

نجم الدین خسروی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر خلاف برخی اخبار که اخیرا در فضای مجازی استان منتشر شد، کاشت نهال به عنوان الزامات تحویل شناسنامه نوزاد نیست و صدور و تحویل شناسنامه یکی از وظایف قانونی ادارات ثبت احوال است.

وی با اشاره به اینکه انتشار این خبر از سوی اداره کل منابع طبیعی ایلام صورت گرفته است و انعکاس آن بدون هماهنگی با ثبت احوال جای تعجب دارد، افزود: صدور شناسنامه از تکالیف ثبت احوال است و دستگاه دیگری نمی تواند در این خصوص اظهار نظر کند.

خسروی تصریح کرد: چند روز قبل نشستی با مدیرکل محترم منابع طبیعی استان برگزار شد که در راستای ترویج امور فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل ثبت احوال ایلام درباره یک خبر

توضیحات مدیرکل ثبت احوال ایلام درباره یک خبر