مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-18حوادث

رفع تصرف اراضی حاشیه تالاب امیرکلایه تا کشف محموله قاچاق چوب جنگلی در تالش


به همت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان بالغ بر 32 هزار متر مربع از اراضی حاشیه تالاب در پناهگاه حیات وحش امیر کلایه رفع تصرف و در تالش نیز دومین محموله قاچاق چوب آلات جنگلی کشف و ضبط شد.

- ایسنا/گیلان به همت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لاهیجان بالغ بر 32 هزار متر مربع از اراضی حاشیه تالاب در پناهگاه حیات وحش امیر کلایه رفع تصرف و در تالش نیز دومین محموله قاچاق چوب آلات جنگلی کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست لاهیجان با اشاره به رفع تصرف 32 هزار متر مربع اراضی حاشیه تالاب امیرکلایه لاهیجان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت پناهگاه حیات وحش امیرکلایه و لزوم توجه حفاظت بیشتر و بهتر از آن، پس از مشاهده تصرف اراضی با تشکیل پرونده و تایید حکم قضایی قطعی، اراضی تصرفی با حضور نیروی انتظامی، امور آب و منابع طبیعی رفع تصرف شد.

علی امیری افزود: به دلیل اهمیت حفاظت از تالاب امیرکلایه یگان محیط زیست سرمحیط بانی به صورت شبانه روز در مناطق حضور و در صورت هرگونه مشاهده تصرف جدید در مراحل اولیه از آن جلوگیری می شود.

وی گفت: در این راستا پیگیری ها و مکاتبات و اطلاع رسانی لازم در خصوص اهمیت تالاب و استعلام هرگونه ساخت و ساز در حاشیه تالاب به دهیاران حاشیه تالاب و بخشداری مربوطه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی حاشیه تالاب امیرکلایه تا کشف محموله قاچاق چوب جنگلی در تالش

رفع تصرف اراضی حاشیه تالاب امیرکلایه تا کشف محموله قاچاق چوب جنگلی در تالش