مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-14سياسي

15 روستای بشاگرد در سفر رییس جمهور به آب پایدار دست می یابند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: 15 روستای بشاگرد در دور دوم سفر ریاست جمهوری به آب پایدار دست می یابند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: 15 روستای بشاگرد در دور دوم سفر ریاست جمهوری به آب پایدار دست می یابند.

عبدالحمید حمزه پور امروز (بیست و سوم آبان ماه)، در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی شهرستان بشاگرد و نشست مشترک با فرماندار شهرستان بشاگرد با اعلام این خبر، افزود: با تکمیل این پروژه، فرایند تصفیه آب در این مجموعه نیز به روش متعارف انجام و نیاز آبی شهر سردشت و 50 روستای مسیر با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر از طریق این تصفیه خانه تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه سد جگین ظرفیت بزرگ برای تأمین آب بشاگرد است، افزود: با هدف تأمین نیاز آبی شهرستان بشاگرد، این تصفیه خانه در فاز فعلی 174 لیتر بر ثانیه ظرفیت دارد که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با تکمیل تصفیه خانه آب بشاگرد، 174 لیتر بر ثانیه به ظرفیت این شهرستان اضافه شود.

حمزه پور با اشاره به سفر پیش روی ریاست جمهوری به هرمزگان و اهمیت دولت به تکمیل پروژه های مناطق محروم، پیش بینی می شود 15 روستای بشاگرد بزودی از این محل تأمین آب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستای بشاگرد در سفر رییس جمهور به آب پایدار دست می یابند

15 روستای بشاگرد در سفر رییس جمهور به آب پایدار دست می یابند