مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-16سياسي

«مصحف مشهد رضوی»؛ نمایی از پیوند قرآن و عترت است


افتخار می کنیم  امروز در دستگاه ولی خدا و در  کنار بارگاه رضوی از قدیمی ترین قرآن کریم و شریف رونمایی می کنیم و این پیوند قرآن و عترت را اینگونه به نمایش می گذاریم.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: افتخار می کنیم  امروز در دستگاه ولی خدا و در  کنار بارگاه رضوی از قدیمی ترین قرآن کریم و شریف رونمایی می کنیم و این پیوند قرآن و عترت را اینگونه به نمایش می گذاریم.

  حجت الاسلام احمد مروی، امروز 25 آبان ماه، در آیین رونمایی از کامل ترین مجموعه دست نویس قرآن به خط حجازی از سده نخست هجری قمری با عنوان مصحف مشهد رضوی که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از کسانی که در این کار فاخر همراهی و نقش آفرینی کردند، گفت: امروز همزمان با هفته کتاب به فال نیک می گیریم که مفتخر به رونمایی از این اثر فاخر و ارزشمند هستیم، ما افتخار داریم که قرآن و عترت را کنار هم داریم و در کنار بارگاه قدسی علی بن موسی الرضا(ع) از این اثر ماندگار رونمایی می کنیم.

وی افزود: قرآن و عترت بهترین یادگاران پیامبر اکرم(ص) نه تنها برای مسلمانان بلکه برای جامعه بشری است.

آنان که عترت را کنار گذاشتند و تنها به قرآن تمسک کردند نمی دانستند که قرآن را هم از دست می دهند و انسان را از کتاب الله نیز بی بهره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مصحف مشهد رضوی»؛ نمایی از پیوند قرآن و عترت است

«مصحف مشهد رضوی»؛ نمایی از پیوند قرآن و عترت است