مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-14سياسي

2 مسؤول دیگر از مقصران معدن طزره دامغان تفهیم اتهام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تفهیم اتهام 2 مسؤول مقصر دیگر در معدن رزمجاه طزره دامغان اظهار کرد: نظریه تکمیلی هیأت پنج نفره کارشناسان حوادث ناشی از کار در خصوص این معدن وصول شد.

وی افزود: با وصول نظریه تکمیلی هیأت پنج نفره کارشناسان، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان 2 مسؤول دیگر معدن رزمجاه طزره را که مقصر شناخته شدند، احضار کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: سرپرست کارگاه و مسؤول ایمنی که دستگاه صحت سنجش اکسیژن را در اختیار داشته، هر کدام به اتهام بی احتیاطی و بی مبالاتی منتهی به قتل غیرعمدی 6 نفر از کارگران معدن به میزان 10 درصد تقصیر، تفهیم اتهام شدند.

عبداللهی بیان کرد: این افراد با صدور قرار تأمین، وثیقه تهیه کرده و متهمان با تودیع تأمین آزاد هستند.

وی تصریح کرد: با وصول نظریه تکمیلی هیأت پنج نفره کارشناسان، سرپرست معادن زغال سنگ طزره نیز به میزان 80 درصد مقصر شناخته و نظریه به وی ابلاغ شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: دقت، سرعت و در عین حال صحت در رسیدگی، اولویت دستگاه قضایی استان در تعیین تکلیف این پرونده قرار گرفته است تا ضمن بررسی ابعاد مهم و خاص پرونده، مطالبات خانواده های جان باختگان در برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مسؤول دیگر از مقصران معدن طزره دامغان تفهیم اتهام شدند

2 مسؤول دیگر از مقصران معدن طزره دامغان تفهیم اتهام شدند