مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01سياسي

نقش تولید در کشور مجهول مانده است/دستگاه قضایی جسارت را از مدیران نگیرد


براساس گفته یکی از مدیران استان کرمان، «مدیر سالم جسور دغدغه اش بیشتر از مدیر سالم محتاط دارد» و می گویند «جسارت را از مدیران نگیرید».

- ایسنا/کرمان رییس قوه قضاییه بیان کرد: براساس گفته یکی از مدیران استان کرمان، مدیر سالم جسور دغدغه اش بیشتر از مدیر سالم محتاط دارد و می گویند جسارت را از مدیران نگیرید .

این صحبت درست بوده و این یکی از مشکلاتی است که به قوه قضاییه برمی گردد.

  حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه ای ظهر امروز دهم آبان ماه در برنامه سفر یک روزه خود به استان کرمان و نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی این استان به نقش تولید در رونق اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: سوال اساسی همواره برای بنده مطرح بوده که آیا نقش تولید برای همه مسئولین کشور شناخته شده است؟ وی با تاکید بر اینکه اگر نقش تولید در رونق کشور را ندانسته و اهمیت آن را درک نکنیم، نمی توانیم موانع را رفع کنیم افزود: بنده معتقدم که نقش تولید در کشور مجهول مانده است اما سوال اینجاست که در شرایط کنونی، نقش تولید و اقتصاد و بنگاه های اقتصادی، در راستای مقابله با این جنگ ترکیبی و برای رفع تحریم های ظالمانه چقدر است؟ رییس قوه قضاییه در پاسخ به این سوال مطروحه بیان کرد اگر پاسخ این سوال را می دانستیم، قطعاً در وضع قوانین، مقررات و روش ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تولید در کشور مجهول مانده است/دستگاه قضایی جسارت را از مدیران نگیرد

نقش تولید در کشور مجهول مانده است/دستگاه قضایی جسارت را از مدیران نگیرد