مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-19حوادث

کشف 205 دستگاه تلفن همراه از 30 موبایل قاپ


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 30 موبایل قاپ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز یکشنبه 28 آبان ماه 1402 سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری 30 موبایل قاپ و کشف 205 تلفن همراه مسروقه خبر داد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: طرح یک هفتگی دستگیری سارقان و مالخران در زمینه گوشی قاپی در تهران بزرگ به اجرا گذاشته شد که ماحصل این طرح دستگیری 30 سارق و کشف 205 گوشی تلفن همراه بوده است.

وی افزود: 10 نفر از افرادی که در این طرح دستگیر شدند از مالخران گوشی های مسروقه بودند که از این افراد تعداد بالایی تلفن همراه سرقتی کشف شده است و این افراد تاکنون 100 شاکی دارند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: با همکاری خوبی که دستگاه قضا و پلیس دارد افرادی که تعدد جرم و تکرار جرم خاصی را داشته اند برایشان احکام سنگین صادر می شود تا این افراد تنبیه شوند.

سردار گودرزی به تشریح شیوه و شگرد سرقت این سارقان پرداخت و گفت: اغلب این افراد در اتوبان ها و بزرگراه ها هنگامی که ترافیک ایجاد می شد خودرویی که شیشه آن پایین بود شناسایی کرده و اقدام به سرقت تلفن همراه راننده و یا سرنشین آن خودرو را می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 205 دستگاه تلفن همراه از 30 موبایل قاپ

کشف 205 دستگاه تلفن همراه از 30 موبایل قاپ