مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30فرهنگي

پلتفرم ها تهدید نیستند/ دل خوش به گرانی بلیت و فروش فیلم های سطحی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن محمدی تهیه کننده فیلم کوتاه درباره توسعه تکنولوژی در سینما و تاثیرش بر این عرصه هنری توضیح داد: - حسن محمدی تهیه کننده سینما معتقد است مدیران و تصمیم گیران با گران کردن بلیت و فروش فیلم های کمدی سطح پایین، خودشان را گول می زنند و به ارائه گزارش ها و آمار های عددی دل خوش کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسن محمدی تهیه کننده فیلم کوتاه درباره توسعه تکنولوژی در سینما و تاثیرش بر این عرصه هنری توضیح داد: در سال های اخیر به ویژه یک دهه اخیر، سالن های سینما در آمریکا و اروپا مجهز به پخش سه بعدی شده اند و مخاطبان سینما می توانند فیلم های مورد علاقه خود را به صورت سه بعدی هم تماشا کنند و با توجه به این که هنوز این تکنولوژی در پخش های خانگی و از طریق پلتفرم ها میسر نیست، همین امر مهم موجب شده که سینما همچنان در کشور های مدرن رونق داشته و مورد توجه باشد.

وی به تولید فیلم ها به صورت دوبعدی و سه بعدی به صورت هم زمان اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاری و کمپانی های بزرگ تولیدکننده فیلم ها با این روش، اقتصاد سینماداری را منطقی کرده اند.

محمدی با بیان اینکه توسعه پلتفرم ها و تمرکز روی ساخت سریال به چرخه صنعت فیلم و سریال و اقتصاد سینما کمک کرده است، عنوان کرد: نباید به پلتفرم ها به چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم ها تهدید نیستند/ دل خوش به گرانی بلیت و فروش فیلم های سطحی

پلتفرم ها تهدید نیستند/ دل خوش به گرانی بلیت و فروش فیلم های سطحی