مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-07سياسي

تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری می کند


تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری می کند.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان، با اشاره به آیه شریفه قد افلح المومنین، امانت داری و حفظ حقوق بیت المال و مردم را باعث رستگاری در دنیا و آخرت برشمرده و افزود: از اوصاف مؤمنان این است که از امانتی که بر عهده دارند مواظبت می کنند.

این مسئول تصریح کرد: رعایت امانت بیت المال از مصادیق بارز امانت الهی است که به عهده ما گذاشته شده و باید در حفظ و نگهداری امانت و به سرمنزل مقصود رساندن آن سعی و اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای سه گانه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در مقوله حفظ حقوق بیت المال موثر است، گفت: از جمله اقدامات سیاسی در جهت حفظ حقوق بیت المال می توان به عزل مدیران و مسئولان اشاره کرد که در امر حفظ حقوق بیت المال کوتاهی کرده و یا معرفی متخلفان این حوزه به دستگاه قضایی و نظارت مستمر بر عملکرد متولیان امر و پیگیری گزارش های متخلفان در جهت صیانت از حقوق بیت المال می تواند بسیار موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری می کند

تعیین تکلیف به موقع اموال تملیکی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری می کند