مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-15سياسي

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و گفت: گاهی دو قطبی شدن در لایه های مختلف در جامعه، باعث می شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسان های حق طلب و منصف می توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

- ایسنا/قم رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی پرداخت و گفت: گاهی دو قطبی شدن در لایه های مختلف در جامعه، باعث می شود محاسن و امتیازات دیده نشود ولی انسان های حق طلب و منصف می توانند با دیدن این دستاوردها قضاوت درست را به مردم منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی ظهر امروز، 24 آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: حوزویان حلقه واسطی هستند بین مردم و آحاد جامعه و نظام و اینکه به رای العین زمینه های پیشرفت را ببینند اقدام بسیار مبارکی است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: بخشی از نمایشگاه مربوط به دستاوردهای دولت در این دو سال است و بخشی دیگر آورده نظام را به منصه ظهور می رساند و باید جامعه بداند کشور در کجا ایستاده و چه دستاوردهایی داشته و رتبه کشور در سطح جهان چند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود

دوقطبی شدن جامعه نباید مانع دیده شدن محاسن دولت شود