مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-05سياسي

چغاگاوانه پارک موزه می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسلام آبادغرب از برنامه ریزی برای تبدیل تپه باستانی چغاگاوانه به پارک موزه خبرداد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسلام آبادغرب از برنامه ریزی برای تبدیل تپه باستانی چغاگاوانه به پارک موزه خبرداد.

شهرام علی یاری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ساماندهی تپه چغاگاوانه اسلام آبادغرب، اظهارکرد: چندی پیش استاندار کرمانشاه در سفر به اسلام آبادغرب دستور ساماندهی، زیباسازی و ادامه فعالیت های پژوهشی و باستانی شناسی را در این تپه باستانی داد.

وی افزود: به دنبال این مسئله، به درخواست میراث فرهنگی استان، دو روز پیش(12 آبان) رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و رییس پژوهشکده باستان شناسی وزارت میراث فرهنگی با سفر به کرمانشاه بازدیدی از تپه چغاگاوانه داشتند.

رییس میراث فرهنگی اسلام آبادغرب تصریح کرد: در این بازدید راهکارهای نجات تپه باستانی چغاگاوانه از شرایط فعلی، چگونگی ساماندهی و زیباسازی و ادامه فعالیت های باستان شناسی در آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اعلام کرد: سرانجام مقرر شد با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری اسلام آبادغرب و زیر نظر پژوهشگاه میراث فرهنگی، چغاگاوانه به پارک موزه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چغاگاوانه پارک موزه می شود

چغاگاوانه پارک موزه می شود