مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-30بين الملل

نمایشگاه و کارگاه هنری «نحن نقاوم» آغاز به کار کرد


کارگاه و نمایشگاه «نحن نقاوم» پیرامون رویدادهای اخیر در غزه با حضور بیش از 60 نفر از هنرجویان رشته هنر با محوریت «کودک و غزه» از روز هفتم آبان ماه در نگارخانه لاله برگزار شد.

- کارگاه و نمایشگاه نحن نقاوم پیرامون رویدادهای اخیر در غزه با حضور بیش از 60 نفر از هنرجویان رشته هنر با محوریت کودک و غزه از روز هفتم آبان ماه در نگارخانه لاله برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی سعیدی ـ رییس نگارخانه لاله ـ درباره نمایشگاه و کارگاه هنری نحن نقاوم گفت: بعد از اتفاقات و حوادث اخیر غزه و در راستای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و نظر به وظیفه انسانی و در پاسخ به وجدان های بیدار و آگاه هنرمندان، نمایشگاه و کارگاه های هنری با حضور جمعی از هنرمندان رشته های تجسمی در نگارخانه لاله برگزار شد.

سعیدی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه و کارگاه هنری با عنوان نحن نقاوم گفت: در حاشیه برپایی کارگاه هنری روز 7 آبان، نمایشگاه پوستر غزه با عنوان مقاومت می کنیم نیز برگزار شد.

همچنین در ادامه این رویداد هنری و در دومین روز از کارگاه به موضوع کودکان در جنگ غزه پرداخته خواهد شد تا ادای دینی باشد به کودکانی که با صبوری و نثار جان خود حماسه مقاومت تا پیروزی قدس را فاتحانه فریاد زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه و کارگاه هنری «نحن نقاوم» آغاز به کار کرد

نمایشگاه و کارگاه هنری «نحن نقاوم» آغاز به کار کرد