مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-11اقتصادي

بانوی مفقودی سیل کالپوش هنوز پیدا نشده/ اتمام پاکسازی مدارس


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از خسارت بیش از 230 میلیارد تومانی سیل هفته قبل کالپوش به مزارع و باغات کشاورزان این منطقه خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از خسارت بیش از 230 میلیارد تومانی سیل هفته قبل کالپوش به مزارع و باغات کشاورزان این منطقه خبر داد.

محمد حمیدی شامگاه گذشته در سومین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کالپوش که با حضور علیرضا آشوری فرماندار شهرستان میامی ، طاهریان ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان میامی در شهرداری رضوان برگزار شد اظهار کرد: برآورد کارشناسان جهادکشاورزی نشان می دهد که کشاورزی بخش کالپوش در شهرستان میامی از سیل آخر هفته قبل 238 میلیارد تومان خسارت دیده است.

وی میزان خسارت سیل را بالا برشمرد و افزود: متاسفانه در هفت هزار هکتار مزارع کشاورزی بخش کالپوش شاهد ورود سیل و تخریب به مزارع کشاورزان بوده ایم.

برآورد خسارت 450 میلیارد تومانی در کالپوش معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برآورد نهایی خسارت سیل کالپوش را 450 میلیارد تومان است اعلام و اضافه کرد: این خسارت در بخش های زیرساختی، کشاورزی، دامداری روستایی، آب و فاضلاب و واحدهای مسکونی وارد شده است که بیشترین آن در بخش کشاورزی و دامداری ها با 238 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مفقودی سیل کالپوش هنوز پیدا نشده/ اتمام پاکسازی مدارس

بانوی مفقودی سیل کالپوش هنوز پیدا نشده/ اتمام پاکسازی مدارس