مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-14سياسي

دستگاهها تشکیل کمیته بحران را جدی بگیرند


مدیر کل بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نیاز کمیته های بحران در دستگاه هایی اجرایی و تصمیمات بعمل آمده ، کمیته بحران در دستگاه های اجرایی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در سومین جلسه کمیته فنی ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مدیرکل بحران استانداری هرمزگان برگزار شد از ضرورت تشکیل کمیته در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت : کمیته بحران در کلیه ی دستگاه های اجرایی تشکیل شود تا قبل بحران ، حین بحران و بعد بحران این کمیته بتواند در کنار هم این بحران ها را مدیریت کند و به بهترین نحو مطلوب عملکرد چشمگیری در این حوزه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به آموزش آحاد جامعه با محوریت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آموزش آحاد مردم جامعه با محوریت جمعیت هلال احمر و با همکاری صدا وسیما،آموزش و پرورش، شوراهای اسلامی شهر و روستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ها و دستگاه های عضو ستاد بحران در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان با اشاره به پیش بینی بارش ها در استان، بیان کرد: هشدارهای بحران توسط دستگاه های اجرایی با جدیت دنبال شود و اقدامات لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاهها تشکیل کمیته بحران را جدی بگیرند

دستگاهها تشکیل کمیته بحران را جدی بگیرند