مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-07دانش

اختتامیه رقابت های «کرسی زنان» دانشگاه های قزوین برگزار شد


مرحله نهایی و اختتامیه رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان» با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

- اختتامیه رقابت های کرسی زنان دانشگاه های قزوین برگزار شد ایسنا/قزوین مرحله نهایی و اختتامیه رویداد رقابتی تبیینی کرسی زنان با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله نهایی و اختتامیه رویداد رقابتی تبیینی کرسی زنان با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

در مرحله نهایی تیم ضحی از دانشگاه علوم پزشکی و تیم شهید آسمیه از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان موافق و مخالف گزاره مهمترین دلیل بالا رفتن سن ازدواج عدم استطاعت مالی است با یکدیگر به مناظره پرداختند و در نهایت تیم شهید آسمیه از دانشگاه آزاد اسلامی توانست به برتری برسد و عنوان تیم نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

در مناظره رده بندی نیز تیم حدیث و تیم بانوان پیشرو هر 2 از دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان موافق و مخالف گزاره شرایط اقتصادی خانواده، موجب افزایش سقط جنین غیرقانونی در جامعه شده است به مناظره پرداختند و در نهایت تیم بانوان پیشرو توانست مقاوم سومی این دوره از مسابقات را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رقابت های «کرسی زنان» دانشگاه های قزوین برگزار شد

اختتامیه رقابت های «کرسی زنان» دانشگاه های قزوین برگزار شد