مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-02اقتصادي

مسئول وضعیت سایت آلاینده برومی؛ شهرداری اهواز یا شرکت ملی نفت؟


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آتش سوزی های مکرر در سایت برومی و آلودگی هوای اهواز، گفت: این سایت در مالکیت شرکت نفت است و ارتباطی به شهرداری اهواز ندارد.

- علی شمسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آتش سوزی سایت برومی اهواز اظهار کرد: آلودگی هایی که برخی اوقات به دلیل آتش سوزی سایت برومی رخ می دهد، ارتباطی به شهرداری اهواز ندارد، زیرا این محل در مالکیت شرکت نفت است.

چندین سال است که شهرداری اهواز هیچ گونه زباله ای در این سایت دفن نمی کند و آنچه در گذشته در این سایت دفن شده بود با خاک پوشیده بود و به روش سنتی این کار انجام می شد.

وی افزود: شهرداری اهواز به محض تحویل گرفتن زمین سایت صفیره محل کنونی دفن پسماند و راه اندازی کارخانه بازیافت این سایت، تمام زباله های اهواز را در این سایت پردازش و دفن می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص انتشار گاز متان از این سایت، گفت: این سایت متعلق به شرکت نفت است و حراست از آن توسط این شرکت انجام می شود.

با توجه به حضور زباله گردها در این محل و دست کاری زباله ها برای پیدا کردن مواد بازیافتی، گازهایی که در پی دفن زباله ها در زمین وجود دارد خارج و برخی اوقات منجر به آتش سوزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول وضعیت سایت آلاینده برومی؛ شهرداری اهواز یا شرکت ملی نفت؟

مسئول وضعیت سایت آلاینده برومی؛ شهرداری اهواز یا شرکت ملی نفت؟