مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-27پزشكي

بیش از 249 هزار نفر در شرق استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت هستند


رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بم گفت: بیش از 249 هزار و 300 نفر در شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که 196 هزار و 284 نفر از این جمعیت، - ایسنا/کرمان رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بم گفت: بیش از 249 هزار و 300 نفر در شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که 196 هزار و 284 نفر از این جمعیت، روستاییان و جزء پنج دهک پایین جامعه هستند.

منصور دریجانی امروز پنجم آبان ماه به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: امید به زندگی یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی هر جامعه است و دسترسی راحت و ارزان به خدمات بهداشتی و درمانی و پوشش بیمه ای کارآمدی که در مراجعان و بیماران آرامش خاطر ایجاد کند، یکی از مهم ترین عوامل مؤثر امید به زندگی است.

وی افزود: در این راستا در سالیان اخیر، سازمان بیمه سلامت ایران که متولی اصلی بیمه همگانی بوده، سعی کرده تمام ایرانیان فاقد بیمه را تحت پوشش قرار بدهد تا هیچ کس بدون بیمه نباشد و دغدغه بیماری و هزینه های دارو و درمان به حداقل برسد.

دریجانی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 249 هزار نفر در شرق استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، گفت: نسخه های درمانی در شرق به صورت الکترونیک است و زیرساخت الکترونیکی برای ارائه خدمات درمانی در مراکز بهداشتی روستاها ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 249 هزار نفر در شرق استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

بیش از 249 هزار نفر در شرق استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت هستند