مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-06پزشكي

لبخند بر چشمان نیازمندان محلات نشست


جمعی از پزشکان خیر با مشارکت در طرح لبخند نگاه که با همکاری گروه جهادی منهاج مهد قرآن در شهرستان محلات اجرا شد، لبخند را به چشمان نیازمندان نشاندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات، طرح لبخند نگاه با همکاری گروه جهادی منهاج مهد قرآن شهرستان محلات با هدف خدمت رسانی و گره گشایی از نیازمندان، ایتام، مستمندان و افراد تحت پوشش صبح امروز به اجرا در آمد.

شفیعی مسوول گروه جهادی منهاج مهدقرآن شهرستان محلات در حاشیه این طرح گفت: این طرح توسط گروه جهادی منهاج وبا هماهنگی موسسات خیریه مردمی و همچنین نهاد های حمایتی دولتی و با حضور جمعی از پزشکان متخصص چشم پزشکی، بینایی سنجی و عینک ساز به مدت سه روز در محل مهد قرآن محلات اجرا و  بیش از 350 نفر از افراد تحت پوشش و نیازمند زیرپوشش این طرح قرار می گیرند.

 مختاریان متخصص چشم نیز گفت: در این طرح معاینات دقیق چشم پزشکی با ابزار پیشرفته برروی بیماران انجام می پذیرد و افرادی که نیاز به خدمات چشم پزشکی تخصصی داشتند جهت درمان به بیمارستان های قم و تهران ارجاع داده شدند و افرادی که نیاز به عینک نزدیک بین یا دوربین داشتند نیز عینک رایگان دریافت خواهند کرد.

تحویل عینک رایگان ظرف یک ماه رجایی اپتومتر و نماینده اتحادیه صنف سازندگان وفروشندگان عینک تهران گفت: این اتحادیه با مشارکت در طرح لبخند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند بر چشمان نیازمندان محلات نشست

لبخند بر چشمان نیازمندان محلات نشست