مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-16سياسي

در نشست هم اندیشی حذف اسراییل مطرح شد: در هر هیأتی میز خدمت غزه تشکیل شود


نشست هم اندیشی حذف اسراییل با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی داخلی و خارجی و فعالان هیأتی به همت جامه ایمانی مشعر برگزار و در آن مطرح شد باید در شهرستان و هیأت میز خدمت برای غزه تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی حذف اسراییل به همت جامه ایمانی مشعر و جمعی از نخبگان فرهنگی داخلی و خارجی و فعالان هیأتی در سالن جلسات ساختمان سرچشمه برگزار شد.

شیخ عبدالله احمد: هر موشکی و گلوله ای که به سمت کافران شلیک می شود، عمل صالح است عبدالله احمد دبیر موسسه البصیره وابسته به جنبش اسلامی نیجریه نیز در این نشست، با اشاره به اینکه در این ایام نیازمند اهلیت دادند به فلسطین هستیم، اظهار کرد: فلسطین اصلی ترین موضوع جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه هر موشکی و گلوله ای که به سمت کافران شلیک می شود، عمل صالح است، مطرح کرد: همچنین راهپیمایی ها و فعالیت های فرهنگی در مقابل کفار نیز امری شایسته است.

این را شاید برادران ایرانی خیلی درک نکنند، برای ما و بسیاری از مسلمین که تحت ظلم هستیم این حمایت ها در ایران خیلی اثرگذار است و حتی حکومت ها وابسته حساب می برند.

دبیر موسسه البصیره وابسته به جنبش اسلامی نیجریه با اشاره به اینکه هر اقدامی که موجب ناراحتی کفار باشد، عمل صالح است، عنوان کرد: باید در میدان حاضر شویم و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست هم اندیشی حذف اسراییل مطرح شد: در هر هیأتی میز خدمت غزه تشکیل شود

در نشست هم اندیشی حذف اسراییل مطرح شد: در هر هیأتی میز خدمت غزه تشکیل شود