مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-02اقتصادي

هیچ کارخانه و واحد تولیدی نباید تعطیل شود


از مهمترین راهبردهای دولت سیزدهم حمایت از واحدهای تولیدی است، هیچ کارخانه و واحد تولیدی از جمله لبنیاتی قنبرزاده نباید تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و روسای دانشکده علوم پزشکی ، جهاد کشاورزی، صمت، شرکت شهرکهای صنعتی و استاندارد شهرستان لارستان،  مسائل و مشکلات واحد تولیدی لبنیاتی قنبرزاده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهمترین راهبردهای اصلی دولت حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و سرمایه گذاری در کشور و شهرستان بزرگ لارستان است و براساس اسناد موجود، از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیروهای کار و تعطیلی کارخانه و شرکت های متعددی پیشگیری به عمل آمده است.

داریوش دهقان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی از جمله لبنیاتی قنبرزاده نباید تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود، گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیروهای خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است.

وی از رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان و دیگر نهادهای ذیربط خواست که با حضور در محل کارخانه لبنیاتی قنبرزاده مشکلات را حل و فصل نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کارخانه و واحد تولیدی نباید تعطیل شود

هیچ کارخانه و واحد تولیدی نباید تعطیل شود