مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-28سياسي

پورمحمدی: بگو و مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب نزند


نباید بگو و مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب بزند، باید دقت لازم برای بیان عقیده در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی فارس، مصطفی پورمحمدی رییس شورای وحدت اصولگرایان در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به تحولات غزه و بمباران وحشیانه صهیونیست ها، گفت: هر کجا آتش افروزی در دنیا وجود دارد، صهیونیست ها در آن نقش کلیدی دارند و ویژگی مهم آن ها، دشمنی با مؤمنان است.

وی افزود: چون پیمان شکن  و قصی القلب هستند مورد لعنت و نفرین قران قرار گرفته اند، البته بدتر از یهودیان، امروز آمریکایی ها، انگلیسی ها و جریان فراماسونری است، آن ها جنایتکاراتی هستد که تاریخ شان مملو از جنایت و خباثت است.

رییس شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: آن ها ملت های خود را به زنجیر و بردگی کشیدند و با شعار دروغین حقوق بشر به دنبال اهداف مورد نظر خود هستند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: جلوه مثبت این حوادث، روشن شدن چهره خبیث این رژیم و حامیان آن است و تاریخ برای این بصیرت قربانی می خواهد تا دنیا بفهمد که فلسطینی ها گرفتار چه رژیم منحوسی هستند.

وی با اشاره به سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه، بیان داشت: برای رهبران کشورهای عربی متأسفیم، از این ها مفلوک تر پیدا نمی شود، آن ها نمی دانند صهیونیست ها منافع خود را به همه ترجیح می دهند، بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمحمدی: بگو و مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب نزند

پورمحمدی: بگو و مگوهای سیاسی در آستانه انتخابات به روان جامعه آسیب نزند