مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-25اقتصادي

چهار میلیون و 500 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی داریم


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه چهار میلیون و 500 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی داریم، - گفت: میزان تولید محصولات کشاورزی ما به 125 میلیون تن رسیده است که بسیاری از نیازهای کشور را تأمین می کند.

سید مجتبی خیام نکویی، امروز چهارشنبه سوم آبان در اختتامیه جشنواره ملی زرشک اظهار کرد: کشور ما 84 میلیون هکتار مرتع دارد و 33 میلیون هکتار وسعت بیابان های ما محسوب می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بیان کرد: در ایران برخی از شهرهای آن مانند قشم و تبریز حدود 40 درجه تفاوت دما با یکدیگر دارد که این موضوع یک ظرفیت بی بدیل در حوزه کشاورزی محسوب می شود.

خیام نکویی با اشاره به اینکه ما رتبه اول تولید زعفران، زرشک و گل محمدی و میوه انجیر و… در جهان را داریم، بیان کرد: همچنین در کشورمان 300 روز آفتابی داریم که یک منبع انرژی عظیم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه چهار میلیون و 500 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی داریم، گفت: میزان تولید محصولات کشاورزی ما به 125 میلیون تن رسیده است که بسیاری از نیازهای کشور را تأمین می کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد: ارز حاصل از صادرات بخش کشاورزی ما به 6 میلیارد دلار رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیون و 500 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی داریم

چهار میلیون و 500 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی داریم