مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-20اقتصادي

بازرسی از باشگاه های ورزشی کرمانشاه تشدید می شود


سرناظر استانی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه از آغاز طرح جدید بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی کرمانشاه از ابتدای آذر ماه خبر داد.

- قباد بیگلری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز طرح جدید بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی کرمانشاه، اظهارکرد: این طرح از ابتدای آذر آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را حفظ و ارتقاء سلامت ورزشکاران و ایجاد محیطی امن و سالم برای فعالیت ورزشی عموم مردم استان عنون کرد و افزود: در این طرح تمامی باشگاه های ورزشی استان اعم از دولتی و خصوصی، هرکدام در سه مرحله مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

سر ناظر استانی ستاد نظارت بر اماکن ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح داشتن مجوز توسط باشگاه، بیمه بودن ورزشکاران، استفاده از مربیان کارت دار، رعایت استانداردهای محیطی، رعایت اصول بهداشتی و عدم خرید و فروش مواد نیروزا در باشگاه های ورزشی مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از آنجایی که در تابستان امسال طرح رتبه بندی باشگاه های ورزشی استان اجرایی و تعرفه های جدید به آنها ابلاغ شد، در این طرح رعایت تعرفه ها هم مورد بررسی و نظارت جدی قرار خواهد گرفت.

وی یادآورشد: در این طرح 27 تیم بازرسی از 807 باشگاه ورزشی سطح استان بازرسی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از باشگاه های ورزشی کرمانشاه تشدید می شود

بازرسی از باشگاه های ورزشی کرمانشاه تشدید می شود