مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24دانش

دانشگاه صنعتی کرمانشاه و مشکلی 16 ساله!


دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال 1386 رسما فعالیت خود را در یک ساختمان کوچک با راه اندازی دو رشته و پذیرش تعداد اندکی دانشجو آغاز کرد.

- ایسنا/کرمانشاه دانشگاه صنعتی کرمانشاه از سال 1386 رسما فعالیت خود را در یک ساختمان کوچک با راه اندازی دو رشته و پذیرش تعداد اندکی دانشجو آغاز کرد.

هرچند طی سالهای گذشته دانشگاه صنعتی کرمانشاه از نظر فضای فیزیکی صاحب یک ساختمان مدرن و بزرگ با تجهیزات مناسب شده و برآورد می شود با روند فعلی در سالهای آینده جزو بهترین دانشگاه های صنعتی کشور شود، اما مشکل حل نشده این دانشگاه یعنی نداشتن فضای خوابگاهی برای دانشجویانش در طول این سالها همچنان پابرجاست.

علیرغم اینکه مسئولین پیشین و فعلی این دانشگاه به دنبال راهکارهایی برای حل این مشکل دیرینه بودند و حتی در برهه ای قصد داشتند از ظرفیت خیرین و یا سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده کنند، اما این تلاش ها راه به جایی نبرده است.

علیرضا دودمان تیپی رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکل نداشتن خوابگاه در این دانشگاه، اظهارکرد: حدود 16 سالی است از آغاز بکار دانشگاه صنعتی کرمانشاه می گذرد، اما در این سالها فاقد فضای خوابگاهی برای اسکان دانشجویان غیر بومی بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی کرمانشاه و مشکلی 16 ساله!

دانشگاه صنعتی کرمانشاه و مشکلی 16 ساله!