مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-23سياسي

دوره آموزشی مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می شود


مجوز برگزاری دوره آموزشی مدیریت کسب و کار (MBA) با گرایش بازاریابی برای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی صادر شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مجوز برگزاری دوره آموزشی مدیریت کسب و کار (MBA) با گرایش بازاریابی برای جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی صادر شد.

با اخذ مجوز این دوره آموزشی ثبت نام و دانشجوگیری در این دوره آموزشی در این واحد آغاز شد؛ طول این دوره آموزشی 300 ساعت و شامل 260 ساعت مباحث تئوری و 40 ساعت مباحث عملی است.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، ایده، خلاقیت و نوآوری، شناسایی فرصت، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت استراتژیک و تحلیل محیط کسب و کار،کسب و کار الکترونیک، اقتصاد، مدیریت پروژه، راه اندازی کسب و کار جدید، مدیریت بازاریابی، مدیریت مالی، اصول و فنون مذاکره، مدیریت منابع انسانی، حقوق و کسب و کار، مدیریت برند، تحقیقات بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتریان، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت فروش، کار عملی و پروژه کلاسی سرفصلهای عمده این دوره آموزشی است که در مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است برگزاری دوره های آموزشی MBA یکی از اصلی ترین شاخه های نوین و کاربردی دانش مدیریت به شمار می رود که در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از مقبولیت و اعتبار ویژه ای برخوردار بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می شود

دوره آموزشی مدیریت کسب و کار در جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی برگزار می شود