مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-15سياسي

مرکز مشارکت های فرهنگی اجتماعی مهاجران استان قم افتتاح شد


مرکز مشارکت های فرهنگی اجتماعی مهاجران استان قم روز چهارشنبه با هدف ارائه مشاوره به اتباع افغانستانی در حوزه سلامت روان افتتاح شد.

- ایسنا/قم مرکز مشارکت های فرهنگی اجتماعی مهاجران استان قم روز چهارشنبه با هدف ارائه مشاوره به اتباع افغانستانی در حوزه سلامت روان افتتاح شد.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری قم درآیین افتتاح این مرکز بیان کرد: ایجاد اختلاف و تمرکز بر ضعف ها یکی از حربه های مهم دشمنان در خصوص حضور مهاجران در ایران است.

احمد حاجی زاده ادامه داد: در استان قم ظرفیت های بالایی در حوزه اتباع و مهاجران خارجی وجود دارد که تاکنون استفاده مناسبی از آن ها نشده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم دراین مراسم گفت: استان قم از نظر کثرت حضور اتباع در رتبه پنجم و از نظر تنوع جامعه اتباع در رتبه دوم کشور قرار دارد.

اکبر زارعی ادامه داد: جمعیت اتباع افغانستانی مقیم قم قابل توجه است و در بین این افراد ظرفیت های دست نخورده زیادی در حوزه نخبگان جامعه مهاجران وجود دارد که می تواند در ارتقای کیفیت زندگی مهاجرین در قم و جامعه افغانستان مفید باشد.

دبیر کانون علمی فرهنگی نخبگان افغانستان نیز در این مراسم بیان کرد: استان قم همواره آغازگر اقدامات سازنده در رابطه با مهاجران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشارکت های فرهنگی اجتماعی مهاجران استان قم افتتاح شد

مرکز مشارکت های فرهنگی اجتماعی مهاجران استان قم افتتاح شد