مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-11ورزشي

پایان مسابقات قهرمانی کبدی کشور در اردکان


دوازدهمین دوره مسابقات کبدی دستجات آزاد کشور انتخابی تیم ملی شب گذشته با قهرمانی تیم «مهر افچنگ» خراسان رضوی در اردکان به پایان رسید.

- ایسنا/یزد دوازدهمین دوره مسابقات کبدی دستجات آزاد کشور انتخابی تیم ملی شب گذشته با قهرمانی تیم مهر افچنگ خراسان رضوی در اردکان به پایان رسید.

سیدمهدی رفیعی اردکانی مسئول برگزاری این رقابت ها در حاشیه فینال مسابقات کبدی کشور در گفت وگو با ایسنا گفت: در این مسابقات 23 تیم از روز سه شنبه به صورت دوره ای طی 4 روز در زمین ساحلی مجموعه ورزشی ازادی اردکان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم مهر افچنگ خراسان رضوی قهرمان، تیم عقاب تالش دوم و تیم های نوده انقلاب خراسان رضوی و فولاد هرمزگان به طور مشترک سوم شدند.

این داور بین المللی کبدی با اشاره به اینکه جام اخلاق این رقابت ها به تیم حیدریون یزد اهدا شد، گفت: در این مسابقات تیم های مختلفی از سراسر کشور حضور داشتند که باشگاه حیدریون الف، ب و ج و هوادار شاه ابوالقاسم از استان یزد نیز بعنوان نمایندگان استان یزد حضور داشتند.

رییس هیئت کبدی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: برترین بازیکنان این مسابقات برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کبدی دعوت خواهند شد که زمان و مکان آن توسط فدراسیون اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مسابقات قهرمانی کبدی کشور در اردکان

پایان مسابقات قهرمانی کبدی کشور در اردکان