مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-08سياسي

تعظیم و تکریم امامزادگان منش همیشگی مردم قم بوده است


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعظیم و تکریم امامزادگان منش همیشگی مردم قم بوده است، گفت: وقتی اهالی قم متوجه شدند که فرزند امام جواد (ع)، - ایسنا/قم استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعظیم و تکریم امامزادگان منش همیشگی مردم قم بوده است، گفت: وقتی اهالی قم متوجه شدند که فرزند امام جواد (ع)، حضرت موسی مبرقع (ع) رحلت کرده اند، بسیار تکریم کردند و ایشان را به صورت شایسته ای تشییع و خاکسپاری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی امشب 17 آبان ماه در مراسم طرح ملی قرائت زیارت امین الله که در آستان مقدس حضرت موسی مبرقع (ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) برگزار شد، گفت: زمانی که انسان، عبد خدای متعال شود قرب الهی پیدا می کند و نزد پروردگار متعال از اجر و پاداش برخوردار می شود.

وی بیان کرد: اگر می خواهیم سیر الی الله پیدا کنیم و مقبول و وجیه عند الله بشویم، ائمه معصومین شرط در تحقق این وجاهت هستند؛ طبق روایات اگر امام معصوم(ع) از ما راضی شود، خدای متعال نیز از ما راضی می شود.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: اگر امامزادگانی همچون حضرت معصومه(س)، حضرت موسی مبرقع(ع) به جایگاه و منزلت ویژه ای رسیده اند، همه به واسطه بندگی خدای متعال است و این بندگی به امامزادگان رتبه داده است؛ در زیارتنامه حضرت عباس(ع) و حضرت علی اکبر(ع) نیز تصریح به عبد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعظیم و تکریم امامزادگان منش همیشگی مردم قم بوده است

تعظیم و تکریم امامزادگان منش همیشگی مردم قم بوده است