مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-05اقتصادي

خسارت اولیه سیل غرب مازندران، 2300 میلیارد تومان برآورد شده است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه سیلاب روز گذشته به اراضی کشاورزی، تاسیسات و ابنیه فنی و 20 واحد مسکونی در عباس آباد خسارت وارد کرد، گفت: - ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه سیلاب روز گذشته به اراضی کشاورزی، تاسیسات و ابنیه فنی و 20 واحد مسکونی در عباس آباد خسارت وارد کرد، گفت: براوردهای اولیه خسارت سیل روز 13 ابان در مازندران، حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان برآورد شده است و کارشناسان در حال بررسی خسارت وارده بخش های مختلف هستند.

سید محمود حسینی پور امروز در بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سیلابی که در منطقه عباس آباد شاهد بودیم به 6 پل خسارت جدی وارد کرد و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

وی افزود: با تدابیری که مسئولان قبل از وقوع بارش باران شدید روز گذشته در مازندران ایجاد کردند موجب شد تا خسارت ها کاهش پیدا کند.

به گفته استاندار مازندران، جاده های مواصلاتی و راه های روستایی و دو خودرو از همشهریان عباس آبادی دستخوش سیل روز گذشته در مازندران شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اسیب شناسی نسبت به سازه هایی که در مسیر رودخانه ایجاد می شود نشان می دهد که پیمانکار کار را نیمه تمام رها کرده و دارای مشکلاتی بوده است، خاطرنشان کرد: اگر تمام ملاحظات هر سازه مورد دقت و توجه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت اولیه سیل غرب مازندران، 2300 میلیارد تومان برآورد شده است

خسارت اولیه سیل غرب مازندران، 2300 میلیارد تومان برآورد شده است