مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-16سياسي

یک مسئول: بسیج در تمامی صحنه ها در حمایت از مردم میدان دار بوده است


فرمانده سپاه کازرون از اجرای یک هزار و 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای یک هزار و 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، 25 آبان در نشست خبری گرامیداشت چهل چهارمین سالگرد هفته بسیج در شهرستان کازرون گفت: همزمان با ایام هفته بسیج، یک هزار و 300 برنامه توسط حوزه ها، پایگاه های مقاومت و اقشار 19گانه بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی خواه جهان صادر شده و بسیج در تمامی صحنه ها در حمایت از مردم میدان دار بوده است.

حیاتی با تأکید بر اینکه بسیج میدان دار عرصه های مختلف خدمت رسانی است و این وظیفه را همواره به نحو احسن انجام داده است، گفت: در دهه های گذشته و امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم بسیج در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده است و در این ایستادگی جانبازان و شهدایی نیز تقدیم کرده و خواهد کرد.

فرمانده سپاه کازرون یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به مردم حاضر است و این حضور بسیج در صحنه ها است که در راستای فرمایشات و تدابیر مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: بسیج در تمامی صحنه ها در حمایت از مردم میدان دار بوده است

یک مسئول: بسیج در تمامی صحنه ها در حمایت از مردم میدان دار بوده است