مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-23اقتصادي

150 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در سیستان و بلوچستان احداث می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح جهاد آبرسانی، با تأکید بر اینکه تخصیص به موقع و مورد نیاز اعتبارات نقش مهمی در تکمیل این طرح در زمان مقرر دارد، - آبرسانی به روستاهای فاقد تأسیسات یا دچار تنش آبی با طرح جهاد آبرسانی 150 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در سیستان و بلوچستان احداث می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح جهاد آبرسانی، با تأکید بر اینکه تخصیص به موقع و مورد نیاز اعتبارات نقش مهمی در تکمیل این طرح در زمان مقرر دارد، گفت: در توسعه طرح جهاد آبرسانی، تأمین آب همه روستاهای فاقد یا دچار تنش آبی استان محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو، از جمله طرح های ملی و مهم در حوزه تأمین آب پایدار برای مناطق محروم به شمار می آید که در 31 استان کشور به اجرا در آمده است.

جهاد آبرسانی ، پروژه ای چهار ساله است که از ابتدای سال 1401 وارد فاز عملیاتی شد و پس از 15 ماه مجموعاً حدود 40 درصد پیشرفت داشته است.

اجرای کامل این پروژه، می تواند علاوه بر تأمین آب سالم روستاها در کشور، بخش زیادی از مشکلات این مناطق را مرتفع ساخته و از مهاجرت هایی که به خاطر کم آبی به حاشیه شهرها در حال انجام است، جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در سیستان و بلوچستان احداث می شود

150 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در سیستان و بلوچستان احداث می شود